دهمین مینی آلبوم TWICEبه نام Taste Of Love به بیشترین سفارش آلبوم توسط یک هنرمند JYP تبدیل شد

منبع: kpop-land.blog.ir

سال 2018 ، TWICE با تایتل What Is Love? ، تایتل ترک پنجمین مینی آلبوم با نام What Is Love? در سال 2018 موفق به دریافت Song Of Year در Mnet Music Awards آسیا شد. این باعث شد اولین گروه دختران K-pop باشند که جایزه ای برای آهنگ 3 ساله در 3 سال متوالی دریافت می کنند.

 

بعداً ، TWICE اعلام کرد که آلبوم جدیدی را با تایتل Taste Of Love منتشر میکنه. بیشتر فن‌ها مجذوب تایتل آلبوم شدند و معتقدند که ادامه البوم What Is Love است. بعد از اعلام آلبوم TWICE ، فن‌ها بلافاصله دهمین مینی آلبوم را با نام Taste Of Love پیش سفارش دادند.

 

ناگهان ، Taste Of Love به بیش از 530،000 پیش سفارش رسید و آن را به بالاترین آلبوم پیش سفارش شده توسط یک هنرمند JYP تبدیل کرد.و سپس "More & More" موفق به کسب دومین آلبوم با بالاترین میزان سفارشات توسط یک هنرمند JYP شد.

 

و Taste Of Love همچنین به بیشترین سفارش آلبوم TWICE تبدیل شد و آن را به سومین آلبوم تبدیل کرد که بیش از 500000 فروش داشته. در حال حاضر ، TWICE با بیش از 10 میلیون فروش و شمارش ، همچنان به عنوان پرفروش ترین گروه دختر K-pop در همه زمان ها محسوب میشه. به همین دلیله که آنها اولین گروه دختر کره ای هستند که از انجمن صنعت ضبط ژاپن برای هر دو آلبوم و یک سی دی در همان سال گواهینامه پلاتین دریافت می کنند.

 

 

 

منبع: kpop-land.blog.ir