Mina عضو گروه TWICE درباره نگرانی های گذشته درباره تصویر خود افتتاح می کند + خاطرات تابستانی مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد

در مصاحبه اخیر و مصور مجله Harper's Bazaar مینا در زندگی حرفه ای خود تأمل کرد و خاطرات گذشته را مرور کرد!

 

وقتی این سوال از او پرسیده شد که وی کدام طرف "مینا" است ، او نشان داد که او نگران چهره خود بود و آیا نیاز به داشتن نشاط بیشتری دارد. وی یادآور شد: "من می خواستم تصویری متمایز از مردم داشته باشم که مردم وقتی می دیدند من روی صحنه اجرا می کنم می توانستند آنها را در یک کلمه خلاصه کنند."

 

با این حال ، به لطف بازخورد مثبت اطرافیان ، مینا دیگر این نگرانی ها را ندارد. وی توضیح داد: "من قبلاً نگران این بودم که آیا لازم است انرژی روشن تری داشته باشم ، اما افرادی هستند که به من می گویند من همانطور که ​​هستم زیبا و برازنده هستم."

 

مینا در مورد اینکه چه نوع تصویری برای او مناسب است ، اظهار داشت: "این روزها اغلب می شنوم که ظاهری" مبهم "دارم ، بنابراین احساس می کنم باید تصویری باشد که مناسب من باشد."

در حالی که TWICE اخیراً با آهنگ جدید تابستانی "بدون الکل" بازگشت ، مینا در ادامه خاطرات تابستانی مورد علاقه خود را تعریف کرد.

 

مینا گفت: "وقتی به تابستان فکر می کنم یادم می آید که با اعضای TWICE دیگر برای فیلمبرداری به هاوایی رفته ام." "هاوایی جایی است که حتی اگر هیچ کاری انجام ندهی خوب است ، اما وقتی که ما فیلمبرداری نمی کردیم ، من با اعضای دیگر خیلی لذت می بردم که شنا کنم و غواصی کنم."

 

وی افزود ، "هر روز صبح ، ما روز خود را با دوچرخه سواری شروع می کردیم و به این مکان خوش طعم می گشتیم که به طور تصادفی بر روی کاسه های غذای مخصوص سرو کردیم. دلم برای آن دوران تنگ شده است."

 

*عکس آخر خیلی خوفههههه *_*