به دلیل آسیب دیدگی غیر منتظره ، The8 می تواند نقش خود را در عملکرد گروه برای تبلیغات آینده "Your Choice" به حداقل برساند.

 

در 17 ژوئن ، Pledis Entertainment بیانیه ای منتشر کرد و اعلام کرد که The8 اخیراً "در حین تمرین درد در مچ پا و مچ پا خود را تجربه کرده است و توسط پزشک به او توصیه شده است" استراحت کافی داشته و فعالیتهای شدید بدنی از جمله کوروگرافی را به حداقل برساند. "

 

با توجه به "آرزوهای قوی شرکت کننده" The8 برای بازگشت آینده SEVENTEEN ، او همچنان در تبلیغات برای مینی آلبوم جدید خود "انتخاب شما" شرکت خواهد کرد - اما او نقش خود را در اجراهای خود به حداقل می رساند تا از "فشار بیش از حد" جلوگیری کند.

 

بیانیه کامل انگلیسی Pledis Entertainment به شرح زیر است:

 

سلام.

این Pledis Entertainment است.

 

ما می خواهیم اطلاعات زیر را در مورد مشارکت SEVENTEEN عضو The8 در فعالیت های تبلیغاتی هشتمین آلبوم مینی "انتخاب شما" ارائه دهیم.

 

در طول تمرین رقص ، The8 درد در قسمت مچ پا و مچ پا خود را تجربه کرد و برای درمان و معاینه دقیق از بیمارستان بازدید کرد.

در نتیجه ، توسط پرسنل پزشکی به او توصیه شد که ، اگرچه برنامه روزانه وی تحت تأثیر قرار نمی گیرد ، اما باید بر روی درمان تمرکز کند ، استراحت کافی داشته باشد و فعالیتهای شدید بدنی از جمله تنظیم رقص را به حداقل برساند.

 

شرکت ما از نزدیک وضعیت The8 و پیشرفت درمان را زیر نظر گرفت و درباره مشارکت وی در فعالیت های تبلیغاتی "انتخاب شما" بحث کرد و با توجه به تمایل شدید هنرمند برای شرکت در فعالیت ها ، تصمیم برای شرکت The8 در تبلیغات رسمی گرفته شد زیرا می توان از فشار نامناسب جلوگیری کرد.

 

در نتیجه ، The8 در حالیکه نقش خود را در اجرا به حداقل می رساند ، در هشتمین مینی آلبوم "Your Choice" شرکت خواهد کرد.

ما می خواهیم از همه هواداران بخاطر نگرانی در مورد این موضوع عذرخواهی کنیم ، و بیشترین اولویت را در کمک به The8 در درمان و بهبودی خود قرار خواهیم داد تا بتواند با سلامتی کامل به هواداران خود بپیوندد.

 

متشکرم.

SevevenEEN در 18 ژوئن ساعت 6 بعد از ظهر با "انتخاب شما" بازگشت خواهد کرد. KST

 

*من از عکسی که گذاشتم برای پست روی the 8 کراش زدم »_»