در 6 ژوئن ، Red Velvet  Joy اولین حضور خود را در برنامه SBS "TV Animal Farm" به عنوان MC انجام داد! بخوانید تا متوجه شوید.

Joyعضو گروه red velvet در مرکز همه چیز خوب قرار دارد! این بت و خواننده با استعداد اولین آلبوم انفرادی خود را با نام Hello منتشر کرد و شامل شش قطعه است و یک آلبوم ویژه "بازسازی" است که آهنگ های محبوب دهه های 1990 و 2000 را در خود جای داده است. این آلبوم ویژه در تاریخ 31 مه در ساعت 6 عصر KST بصورت آنلاین منتشر شد و با استقبال گسترده طرفداران در سراسر جهان روبرو شد. ReVeluvs سلام را با هر دو بازو بالا برد ، زیرا Hello در 26 جدول از جمله هند ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، ویتنام ، تایوان ، اندونزی و مالزی در جدول iTunes  گرفت.

 

در 6 ژوئن, Joy اولین حضور خود را در برنامه SBS "TV Animal Farm" به عنوان MC انجام داد! مجری شین دونگ یوپ ، Joy را به عنوان عضوی جدید از خانواده "TV Animal Farm" معرفی کرد. جوی خود را به طور مختصر معرفی کرد و به اشتراک گذاشت که حیوانات را بسیار دوست دارد و "مزرعه حیوانات تلویزیونی" برنامه ای است که او از کودکی به تماشای آن می نشیند و پیوستن او به صفوف MC افتخار برای او است. شادی ابراز عشق به سگ خانگی خانواده اش Haetnim کرد و از این سگ به عنوان "عزیزم" نام برد! شادی همچنین استعداد ویژه ای را که در طول سالها مهارت داشته است ، نشان داد. وی به اشتراک گذاشت که او نیز یک مربی حیوانات خانگی خوب است و آنها با دیدن فیلم های آموزش حیوانات اهلی حیله های زیادی را به سگ خانواده خود یاد دادند.

 

در همین حال ، Joy در 6 ژوئن ، 6 بعد از ظهر KST کلیپی با اجرای زنده "If Only feat Paul Kim" را در کانال رسمی YouTube Red Velvet و Naver V LIVE منتشر خواهد کرد! 'If Only feat Paul Kim' بازسازی کننده ای از آهنگ Sung Si-Kyung با ملودی نرم و با صدای فلوت است. آرایش باند و زنگ های ملایم نرم. این آهنگ توسط خواننده شیرین Paul Kim ، خواننده عالی ارتقا یافته است ، این یک آهنگ عاشقانه عالی در تابستان است!