1. IZ*ONE (아이즈원)

 

اخبار مربوط به انحلال IZ * ONE برای بسیاری از طرفداران تعجب آور نبود ، زیرا اکثر آنها قبلاً می دانستند که گروه دختران 12 نفره برای 2.5 سال قرار است ارتقا یابد. این گروه متشکل از اعضای کره ای و ژاپنی از شرکتهای مختلف سرگرمی است و از طریق نمایش زنده ماندن Mnet ، "Produce 48" ، مشابه گروههای ارشد آنها مانند I.O.I 

 

2. 1TEAM (원팀)

 

این گروه پسران در 27 مارس 2019 با پنج عضو ، از جمله روبین و BC ، که در نمایش زنده ماندن YG Entertainment MIXNINE شرکت کردند ، برای اولین بار شروع شد. این ترکیب همچنین از 3 بت با استعداد ، Jinwoo ، Jehyun و Junghoon تشکیل شده بود.

 

برچسب 1TEAM ، شرکت Liveworks ، پس از "گذاشتن زمان قابل توجهی قبل از رسیدن به این تصمیم" اخبار مربوط به انحلال این گروه را در 10 مارس 2021 منتشر کرد. آنها اظهار داشتند ، "پس از بحث طولانی با اعضای 1TEAM و شرکت Liveworks ، هر دو طرف به توافق رسیده اند که فعالیتهای رسمی 1TEAM را به صورت گروهی تا 14 مارس 2021 پایان دهند و تصمیم گرفتند که قرارداد را با این گروه به عنوان یک گروه خاتمه دهند.

 

3. We In The Zone (위인더존)

 

We In The Zone (همچنین به عنوان WITZ شناخته می شود) در تاریخ 27 مه 2019 تحت آهنگ Choom Entertainment ، با آهنگ "Let’s Get Loud" برای اولین بار شروع به کار کرد. گروه پسران از 5 عضو تشکیل شده بود. اسون ، جوآن ، کیونگهون ، شیهیون و مین. دومی به دلایل شخصی چند ماه پس از آن از WITZ جدا شد.

 

4. Seven O’Clock (세븐어클락)

 

Seven O’Clock (یا به طور خلاصه SOC) اولین بار در مارس 2017 ، تحت عنوان Staro Entertainment ظاهر شد. در سپتامبر 2018 ، مشخص شد که این گروه تحت برچسب جدید ، Forest Network امضا شده است. ترکیب نهایی آنها 7 عضو بود - هان گیوم ، اندی ، هیون ، 2 سول ، جئونگ گیو ، ته یانگ و روئی. این گروه در 2 مارس 2021 رسماً منحل شد.

 

5. ENOi (이엔오아이)

 

ENOi (مخفف wE caN dO iT) در آوریل 2019 تحت Kithewhale Entertainment آغاز به کار کرد و پس از تقریباً 2 سال تبلیغ ، در ژانویه 2021 منحل شد. در پرداختن به اخبار ناگوار ، آژانس سرگرمی نشان داد که آنها قرارداد انحصاری 3 نفر از اعضای گروه را فسخ کرده اند. آوین ، جی کید و جینو. در حالی که اعضای باقیمانده ، لائون ، دوجین ، هامین و گان در شرکت باقی خواهند ماند.

 

6. HOTSHOT (핫샷)

 

این گروه پسر 6 نفره در 29th اکتبر 2014 با تک آهنگ "Take A Shot" برای اولین بار شروع به کار کرد. این ترکیب شامل چوی جونیهوک ، یون سان ، کیم تیموتئو ، نوه ته هیون (آلوم فصل 2 "تولید 101") و همچنین عضو سابق Wanna One ، ها سونگ وون.

 

*پدرم در اومد برای اینکه این پست رو آپ کنم :|