GOT7’s Yugyeom درباره آمادگی برای اولین آلبوم انفرادی ، اهداف آینده اش و موارد دیگر صحبت می کند

GOT7’s Yugyeom در مصاحبه ای مصور و مصاحبه با ماری کلر شرکت کرد!

 

او در حالی که آزادانه با یک لباس سیاه و سفید عکس می گرفت ، یک طرف پیچیده و مستقل از خود نشان داد

 

در تاریخ 17 ژوئن ساعت 6 عصر KST ، یگ یوم اولین آلبوم انفرادی خود را با عنوان "Point Of View: U" به همراه موزیک ویدیوی تیتراژ "All Your Fault" منتشر کرد.

 

در طول مصاحبه ، او آنچه را که هنگام آماده شدن برای آلبوم درباره آن فکر کرده بود ، به اشتراک گذاشت. او اظهار داشت ، "من به این فکر کردم که چه چیزی را دوست دارم و چه نوع آدمی هستم. من هنوز خودم را می شناسم هنگام گوش دادن به موسیقی جدید یا تماشای رقص های جدید ، به احساس خود نگاه می کنم و سعی می کنم خودم را در آنها قرار دهم. "

 

یوگیم همچنین تمایل خود را برای نشان دادن جنبه های بیشتری از خود ابراز داشت. او به اشتراک گذاشت ، "من نمی خواهم در همان نقطه بمانم. من فکر می کنم افرادی که برای رشد مداوم تلاش می کنند خونسرد هستند. من می خواهم آن نوع آدم باشم. "

 

مصور و مصاحبه کامل یوگیم در شماره ژوئیه ماری کلر منتشر خواهد شد.