جسی با گریه اعتراف می کند که آنچه واقعاً می خواهد پول یا شهرت نیست ، بلکه مادر شدن است

در آخرین قسمت از "حس ششم 2" ، جسی هنگام صحبت درباره رویاهای خود صادق شد.

 

 در طول پخش 3 سپتامبر برنامه تنوع tvN ، بازیگران از مشاوران و درمانگران غیر معمول روانشناسی دیدن کردند تا سعی کنند بفهمند چه کسی واقعی و چه کسی جعلی است.

 

 هنگام ملاقات با یک روانشناس رنگی خودخوانده ، از جسی خواسته شد دو رنگ را انتخاب کند که در حال حاضر بیشتر برای او جذابیت دارد و او نارنجی و مرجانی را انتخاب کرد.

 

 روانشناس به او گفت: "نارنجی نمای بیرونی شماست." "این بدان معنی است که شما می خواهید شناخته شوید و دوست داشته شوید و می خواهید خود را بیان کنید. این بدان معناست که "من می خواهم تفریح ​​کنم ، می خواهم برجسته باشم و می خواهم مورد استقبال کسی قرار بگیرم."

 

 او با اشاره به مرجان ادامه داد: "قسمت داخلی جسی بسیار زیبا است. او واقعاً دوست دارد از دیگران مراقبت کند ، و یک جنبه زنانه نیز دارد. اگر ازدواج می کرد ، در تربیت فرزندانش عالی بود. زیرا این رنگ نشان دهنده عشق مادرانه است. "

 

 لحظه ای که روانشناس به عشق مادرانه اشاره کرد ، جسی به طرز محسوسی احساساتی شد و فریاد زد: «یک لحظه صبر کن! او فقط گفت که اگر بچه هایی داشته باشم ، در بزرگ کردن آنها عالی هستم. البته من در تربیت بچه ها عالی هستم. "

 

جسی در ادامه توضیح داد: "زیرا من واقعاً می خواهم این روزها بچه دار شوم. من می خواهم سه فرزند داشته باشم. ” روانشناس موافقت کرد: "رنگ مرجانی نماد مادر شدن است. این واقعیت که جسی این رنگ را انتخاب کرده است ممکن است به این معنی باشد که او می خواهد ازدواج کند و مادر شود. "

 جسی با شنیدن حرف هایش درجا اشک ریخت. او پس از صرف یک لحظه برای جمع آوری خود ، اظهار داشت: "من در اینجا اعتراف می کنم. این واقعی است. واقعا منظورم اینه در حین کار در صنعت موسیقی ، من پول در آورده ام و به شهرت و مواردی از این دست رسیده ام. اما بعداً فهمیدم که این چیزها هیچ معنایی ندارند. من خوشحال نبودم ، زیرا آنچه من واقعاً می خواستم یک خانواده بود. رویای من این بود - ”

 

 سپس او در میانه دوران محکومیت خود قطع کرد تا با اشکهایش مبارزه کند.

 

بعد از اینکه دیگر بازیگران به جسی دلداری دادند ، اوه نا را به روانشناس مراجعه کرد و به شوخی نگران شد: "جسی در حال حاضر بسیار متأثر شده است - اگر شما جعلی به نظر برسید ، دچار مشکل بزرگی خواهید شد."